Přihlaste se stejně jako do svého internetového bankovnictví. Vztahuje se i na první přihlášení.
Přihlášením souhlasíte s Podmínkami užívání Klientského portálu.
Přihlaste se stejně jako do svého internetového bankovnictví. Vztahuje se i na první přihlášení.
Přihlášením souhlasíte s Podmínkami užívání Klientského portálu.
Pro první přihlášení použijte přihlášení přes Bank iD nebo klikněte na odkaz NOVÉ HESLO a následně zadejte uživatelské jméno, které jste od nás předtím obdržel/-a e-mailem.
Dále vyplňte heslo, které budete pro přístup k portálu používat. Minimální požadovaná délka hesla je 10 znaků, jeden z nich musí být velké písmeno.
Nově vytvořené heslo potvrdíte zadáním 6-ti místného kódu, který obdržíte prostřednictvím SMS zprávy.
Pokud by nastala situace, že se Váš účet zablokoval, obdržíte notifikační e-mail s pokynem, abyste kontaktovali Vaši kontaktní osobu v EMUN.
EMUN musí kontaktovat osoba, která sjednala Listinu přístupů nebo k tomu má oprávnění, pro ověření je nutné sdělit heslo v této listině přístupů uvedené.
EMUN následně provede odblokování účtu a reset hesla. Pro nové přihlášení do Klientského portálu následně použijete odkaz NOVÉ HESLO.