Před prvním přihlášením do Klientského portálu si prosím pozorně přečtěte Podmínky jeho užívání a Informace o zpracování osobních údajů. Vaše osobní údaje potřebuje EMUN k tomu, aby mohla zajistit provoz Klientského portálu, plnit zákonné povinnosti, vylepšovat Klientský portál a chránit své zájmy.
Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte s Podmínkami užití Klientského portálu a že EMUN bude Klientský portál používat pro plnění některých informačních povinností, a to především způsobem a v rozsahu dle smluv uzavřených mezi Klientem a EMUN.
Nové heslo je možné nastavit pouze pokud heslo ještě nebylo nastaveno nebo pokud bylo heslo resetováno (viz sekce Zablokovaný účet).
Dobrý den,
dovolujeme si vás informovat, že ve středu 25.6.2025 v době mezi 22:00 a 23:00 nebudou z důvodu plánované údržby dostupné služby Bank iD.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Tým Bank iD
Pro první přihlášení použijte přihlášení přes Bank iD nebo klikněte na odkaz NOVÉ HESLO a následně zadejte uživatelské jméno, které jste od nás předtím obdržel/-a e-mailem.
Dále vyplňte heslo, které budete pro přístup k portálu používat. Minimální požadovaná délka hesla je 10 znaků, jeden z nich musí být velké písmeno.
Nově vytvořené heslo potvrdíte zadáním 6-ti místného kódu, který obdržíte prostřednictvím SMS zprávy.
Pokud by nastala situace, že se Váš účet zablokoval, obdržíte notifikační e-mail s pokynem, abyste kontaktovali Vaši kontaktní osobu v EMUN.
EMUN musí kontaktovat osoba, která sjednala Listinu přístupů nebo k tomu má oprávnění, pro ověření je nutné sdělit heslo v této listině přístupů uvedené.
EMUN následně provede odblokování účtu a reset hesla. Pro nové přihlášení do Klientského portálu následně použijete odkaz NOVÉ HESLO.