Před prvním přihlášením do Klientského portálu si prosím pozorně přečtěte Podmínky jeho užívání a Informace o zpracování osobních údajů. Vaše osobní údaje potřebuje EMUN k tomu, aby mohla zajistit provoz Klientského portálu, plnit zákonné povinnosti, vylepšovat Klientský portál a chránit své zájmy.
Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte s Podmínkami užití Klientského portálu a že EMUN bude Klientský portál používat pro plnění některých informačních povinností, a to především způsobem a v rozsahu dle smluv uzavřených mezi Klientem a EMUN.
Nové heslo je možné nastavit pouze pokud heslo ještě nebylo nastaveno nebo pokud bylo heslo resetováno (viz sekce Zablokovaný účet).
Pro první přihlášení použijte přihlášení přes Bank iD nebo klikněte na odkaz NOVÉ HESLO a následně zadejte uživatelské jméno, které jste od nás předtím obdržel/-a e-mailem.
Dále vyplňte heslo, které budete pro přístup k portálu používat. Minimální požadovaná délka hesla je 10 znaků, jeden z nich musí být velké písmeno.
Nově vytvořené heslo potvrdíte zadáním 6-ti místného kódu, který obdržíte prostřednictvím SMS zprávy.
Pokud by nastala situace, že se Váš účet zablokoval, obdržíte notifikační e-mail s pokynem, abyste kontaktovali Vaši kontaktní osobu v EMUN.
EMUN musí kontaktovat osoba, která sjednala Listinu přístupů nebo k tomu má oprávnění, pro ověření je nutné sdělit heslo v této listině přístupů uvedené.
EMUN následně provede odblokování účtu a reset hesla. Pro nové přihlášení do Klientského portálu následně použijete odkaz NOVÉ HESLO.